vineri, 29 aprilie 2011

Adunate de pe...net

 A se trata ca un pamflet...

Salut vizitatori, desi micul meu blog e un novice pe internet, am decis ca tema acestuia sa vizeze oarecum, in general socializarea pe internet. Si cum toti aveam frati, surori sau alte rude, cu siguranta la un moment dat ne-am confruntat cu situatii care deja au devenit un obicei in piesajul acesta virtual si anume conversatiile online intre autori practic necunoscuti fizic. Si cum curajul nostru devine supraponderal pe net , nu mare ne-a fost  mirarea cand am auzit tot felul de grozavii. Asadar la sesizarea unor amici virtuali,  mi-am luat vaslele recent achizitionate si am inceput sa navig usor, mai intai in deriva pe net ca apoi mai tarziu busola mea sa gaseasca drumul bun. Si din aproape in aproape balta a inceput sa aiba pesti...la figurat caci la propriu...ramasesem eu... masca.
     Pentru ca sunt un detectiv fara legitimatie am purces la drum, scurmand  si uite asa am inceput sa adun de un miniserial care are ca personaj principal pe un anume domn Alin Ritiu. Marturisesc ca pana sa caut pe internet habar nu am avut cine este aceasta enigma.
   Pentru ca nu se stie exact varsta acestuia,  micului mare pezevenchi  ii face o placere deosebita sa "acosteze" virtual adolescente intr-un mod cat mai poetic posibil cu diferite teme, de la probleme existentiale si incertitudini pana la culmile erotismului. Daca o domnisorica sedusa prin inocenta ei are "inspiratia" sa se destainuie cuiva pe alte bloguri sau in conversatii internautice  asa zisa poveste de dragoste, pezevenchiul schimba registrul si incepe cu injurii care nu au nici o legatura cu varsta fetelor, pana la amenintari de genul ...te urmaresc in justitie.
   Pai nu te apuca rasul-plansul , cum ar putea suna o plangere din partea acestui domn? " Draga anchetator( politai, avocat sau judecator) vreau sa intentez proces numitelor...... in varsta de 13 pana la 17 ani , pentru ca se fac vinovate de corupere de majori si seducere de adulti , defaimarea imaginii mele de om serios si culmea au tupeul sa faca galagie ca nu au vrut sa si-o traga cu mine ( iertati trivialitatea)."
 
    Si pentru ca pana la urma tema acestui blog  tine de networking monitoring, promit sa revin si cu alte episoade cu acelasi sau cu alte personaje internautice puse pe sotii care pana la urma ranesc psihicul si demnitatea cuiva.

        Pagine descoperite in spatiul virtual...va urma!







       

16 comentarii:

  1. Buna seara !
    Se pare ca ne-am schimbat locatia, multumim pentru noua gazduire !
    Stimabilul "domn" Alin Ritiu in loc sa aiba macar putina demnitate si sa isi ceara scuze fata de domnisoarele "mult iubite" de el a ales variana de a sterge orice cale de comunicare cu el, adica : conturile de facebook, adresa de e-mail etc.... Dar sa nu uitam "lupu-si schimba paru da naravu ba" !
    Asa ca ATENTIE MARE !!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Incepea asa???
    Alin Ritiu 20 ianuarie la 12:43 Denunţă
    am vazut o poza de-a ta

    care se potriveste perfect cu o poezie de a mea

    daca ai doua minute s-o citesti

    ti-o trimit


    Priveste-ma! sunt ramura a sufletului tau pierdut in gol, Sunt lacrima ochiului tau drept ce se teme sa se deschida din cauza ochiului meu stang care-l fixeaza.Priveste-ma! Sunt cea mai ratacita parte a ratacirii tale.
    Sunt gandul care atarna de fiinta ta,Sunt existenta care exista datorita existentei tale. Sunt zambetul caruia numai tu ii poti da nastere si sclipirea ochilor tai...Priveste-ma!Sunt ploaia care spala teama gandului tau si visul pe care nu l-am avut niciodata, etc etc.

    Si continua asa???

    Alin Ritiu 20 ianuarie la 14:42 Denunţă
    inainte sa iti spun ce vad la tine ma refer la interior inima si suflet ca asta ma intereseaza cel mai mult, da-mi voie sa ma prezint si sper sa faci si tu la fel:

    sunt din tg mures si sunt in belgia la bruxelles la studii la conservator la sectia compozitie pian, deci nu sunt nici macar un pseuda scriitor, desi ador sa scriu, dar ma pricep sa scriu melodii, cat despre tine, am zis ca trebe sa iti scriu ceva repede asa cu uite

    ce mi-ai inspirat, uitadu-ma la naturaletea si simplitatea ta, ceea ce nu prea gasesti si vezi in ziua de astazi ptr ca toti avem 100 de masti:

    ptr ca esti o soapta ptr ca sunt un susur ptr ca esti o carte ptr ca sunt o galaxie, ptr ca esti infinita ptr ca sunt interminabil, ptr ca esti calda, ptr ca esti libera ptr ca sunt al tau, ptr ca esti o mare, ptr ca te scurgi in mine caci sunt un

    ocean de dragoste, de tandrete, de iubire, de pasare , de asteptare de rabdare de contemplatie, de imaginatie, de eternitate, de fluctuatie, de respiratie, de imaginatie, de candoare, de culoare de ardoare, de flacara vie, de lupta neincetata de victorie, de tot

    ceea ce sunt si am fost creat ca sa te gasesc ca sa ma gasesti ca sa nu-ti fie firca sis a nu te simti vinovata de nimic, PENTRU CA SUNT DOAR UN INGER, DOAR UN INGER AL TAU…

    ?!?

    RăspundețiȘtergere
  3. Alin Ritiu?? DA..... Am trecut si eu prin acea abordare si chiar mai mult de atat. Am ajuns sa mi se spuna ”te iubesc” in mai putin de o saptamana. Am trecut si prin complimente si propuneri ca: esti muza mea,esti o perla rara,esti perfecta pentru mine,nu te schimba pentru nimeni,m-am indragostit de tine,hai sa ne intalnim,sa evadam undeva doar noi doi” pt. ca mai apoi sa aflu ca totul era o mare si trista minciuna.
    E pacat ca se intampla asta si ca atatea fete au sau vor de suferit.....
    Toate cele bune, Andreea

    RăspundețiȘtergere
  4. sau vor avea de suferit* Ma scuzati

    RăspundețiȘtergere
  5. Hello sunt Irina si intr-adevar se pare ca ne-am schimbat locatia cu toate, a reusit sa o intimideze pe biata Ella... ce om. Tot el cu gura mare insa nu stiu cine o sa puna botul, popular vorbind la bazaconiile lui...
    "Sariti, ajutor o violez!!!" Iertatimi propozitia insa cam asa suna felul in care pune problema acest domn Alin. Va salut pe toate si sper sa ne exprimam revolta cat mai mult pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  6. E Alin Alin Alin
    Cel mai tare gigolin
    Il iubeste fetele
    Il doreste pustoaicele

    Scuzati agramatismele, insa maneaua mea se potriveste cu o fotografie de-a sa. Se stieeee....
    We need u , we want u, we love u Michael, ups..Alin!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Acesta e un mesaj de reconciliere!!!Dati-mi voie sa ma prezint,sunt Brad Pitt un bun prieten de-al lui Alin Ritiu,un om extraordinar,un artist savarsit si interminabil,original pana adancul autenticului.Va rog muzelor,chiar ce aveti cu el ca doar scrie poezii si canta la chitara,okay si la pian si la trombon...chiar nu inteleg.
    Mie mi-a dedicat un intreg album de poezii plus "Forever Love"-its for me,yeah yeah.
    So please mai incet cu acuzatiile.
    Alin,sunt cu tine,esti in mine
    Your best friend

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari iubi! Se pare ca in sfarsit ai ajuns cineva.
    Ma alatur si eu lui Bradley: sunt cu tine, esti cu mine. sunt in tine, esti in mine, esti o perla rara, sunt o muza perfecta, ma iubesti si esti mandru de mine.
    Ioi,iui,wai,pfai, Ahile - you are the best for me!
    Semnat : pisica

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna, ma bucur ca nu s-a pierdut totul odata cu pagina de pe blogul Ellei, ma bucur ca cineva e inca ferm pe pozitie.Respectabilul domn Alin Ritiu nu s-a oprit nici acum si se pare ca are pretentia ca noi sa ne cerem scuze.Inseamna ca nu stie pe cine a abordat, cu cine a vorbit si cui a spus Te iubesc din moment ce are impresia ca vom renunta asa usor.Ma bucur sa vad ca nu sunt singura care posteaza comentarii,ma bucur sa vad ca cineva a ajuns chiar sa scrie articole despre el.Asa cum stiu ca inca mai intra pe blogurile unde sa scrie despre el si asa cum sunt convinsa ca lasa comentarii in favoarea lui sub diverse nume,in speranta ca va citi si comentariul meu,ii repet doar un lucru: Josnic Alin, josnic,chiar si pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  10. E alin alin alin cel mai tare gigolin =))
    Daah bine zis.
    diana sunt de aceasi parere cu tine si ma bucur mult k exista un alt blog unde se scrie despre persoana asta, poeto-muziciano alin.desigur k si eu am trecut prin acel te iubesc si prin invitatziile in mures, in belgia,la mare,pe insule pustii, acasa la el, la concert, peste tot.
    De mine a vorbit si cu mama lui, si cu surorile, si cu carlos prietenul lui, cel cu care canta in trupa. dah, cum sa nu!
    tot asa cautand pe internet am gasit blogul ellei si mai inca 3 in care se scria despre el.am avut un puternic sentiment de revolta, iar primul impuls a fost sa ii zic adevarul, si am facut o, la care el normal k a negat totul. dar e oke, eu una am invatat ceva din asta si sper ca toate sa fi facut la fel, sa nu fie fete care sa sufere ptr ca sincer Nu se merita!!!incercati sa vedetzi partea buna, acum exista acest blog unde se vorbeste despre el si sper sa apara curand pe prima pagina de pe google atunci cand va cauta cineva numele lui.
    si mai sper sa nu se stearga si postarile astea asa cum s a intamplat pe alte bloguri. ar fi pacat..

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut prieteni si prietene...

    Nu va faceti griji, nu sunt genul care sa se lase usor intimidat, asadar postati cu incredere blogul acesta nu va disparea in ceata.
    Domnul Alin primeste si va primi in continuare un vot de blam si nu numai el ci toti cei care cred ca se pot juca cu sentimentele, mintea si demnitatea cuiva. Societatea noastra nu trebuie sa ramana indiferenta la verigile slabe. Caci vorbim de caractere slabe, cum sa actionezi ca "indragostitul" nostru si sa ai si pretentia ca muzele tale sa isi ceara scuze. e revoltator!!!
    Gazduiesc cu drag pe toti cei care au ceva de spus, bineinteles cu dovada de civilizatie de rigoare. Iubim frumosul , hulim uratul...

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred ca aveam nevoie de tine VOTDEBLAM,sa nu fim nevoite sa ne tot mutam de pe un blog pe altul.
    D-lui George Ritiu, mai nou,ii doresc o saptamana linistita ,va avea nevoie asa...pana spre sf.de saptamana.
    Sunt una din zecile de muze,prostite cu cateva poezii,un cantec si un TE IUBESC si d-nule George iti raspund la ceea ce ai scris pe un blog alaturat,ca se pare ca pe asta inca nu l-ai descoperit...nu draga iubi, nu am spus nimanui TE IUBESC in timp ce iubeam pe altcineva,pentru simplul fapt ca nu e omenesc sa faci asta,iar daca tie ti se pare normal inseamna ca ai o problema mare. Aceasta problema nu se poate rezolva pe cale virtuala bineinteles,insa ceea ce ai putea tu sa faci toto pe cale virtuala ar fi sa iti ceri scuze pentru faptele tale,ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  13. Anca, nu cunoaste notiunea de SCUZA dl Ritiu !!!!!!!!!!!!!!
    Cunoaste doar notiunea de abureala si fraerit, in ideea ca poate pica "ceva".
    La varsta lui mi se pare jenant sa stai la agatat pe net si sa nu ti cont de varsta! Un om cu scaun la cap nu ar face asa ceva! Nu ca nu s-ar vedea de la o posta ca ii lipsesc ceva "rotite"!
    In primul rand modul de abordara si cat de repede ajunge la cuvinte mari (adica TE IUBESC), pai frate cum poti sa spui asa ceva unei persoane pe care nici macar nu o cunosti, si cu care ai schimbat niste cuvinte pe net si la telefon !!!Nici nu ma mir ca ai ajuns la varsta asta si esti fara familie si cam asa o sa ramai daca continui in stilul asta (in lumea ta de VISE).

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Brad .sa inteleg ca are alte inclinatii daca ti-a dedicat piesa Forever love yeah yeah? gay fail.:)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Iulian (Mures)6 mai 2011 la 06:29

    Aline.ai ajujs de rasul curci.nu veni in Romania ca se strang astea si ti-o pun de-o cafteala.:))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  16. citesc ce e scris aici si mi se ridica parul in cap. a mai aparut o muzaa.

    RăspundețiȘtergere